Het orgelfonds
De renovatie van ons orgel is in volle gang, maar we zijn er helaas nog niet.
Er is nog € 9515,- nodig om de restauratie te voltooien.
Gelukkig kunt u/jij op een heel bijzondere manier bijdragen: ons adoptieprogramma voor de orgelpijpen loopt nog!
Wil je weten welke pijpen nog een adoptant zoeken? Loop dan even langs het portaaltje bij de zalen. Op de poster die daar hangt, zie je precies welke pijpen nog beschikbaar zijn. In de bijlage vindt u de folder over deze actie.
Lees meer

